اسلایدر

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فوتبال ایران/ دو تغییر در لیست 18 نفره ی استقلال تهران مقابل سایپا نسبت به مسابقه ی المنیوم رخ داد. به گزارش اوج نیوز نام منتظری که از ناحیه ی زانو دچار آسیب دیدگی شده ومجتبی جباری که هنوز به مرز امادگی ایده عال نرسیده است .  از فهرست 18 نفره استقلال مقابل سایپا خط خوردند.  منتظری در تمرین  عصر دیروز استقلال حضور نداشت. با خروج نام این دو بازیکن از لیست 18 نفره نام فریدون زندی وجواد نکو نام در لیست 18 نفره قرار گرفت. ماجدی درباره ی این که آیا کارت بازی نکونام صادر شده یانه گفت : تا ساعات پایانی سه شنبه شب منتظر هستیم واین اتفاق بیفتد وبا صلاح دید کادر فنی مقابل سایپا بازی کند.

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:46 ] [ بهنام ]

خبر گزاری پانا: رئیس سازمان لیگ از برگزاری مسابقات جام حذفی خبر داد. به گزارش خبر گزاری پانا و به نقل از سایت فدرا سیون فوتبال /بهروان اظهار داشت در جلسه ی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که دیروز بعد از ظهر برگزار شد.تصویب شد که مسابقات جام حذفی فصل 91و92درصورت موافقت هیات رئیسه برگزار میشود.

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 19:53 ] [ بهنام ]

هاشم بیکزاده در گفت و با ایسنا گفت هفته ی اول خوب بودیم وپیروزی شیرینی بود امید وارم مقابل سایپا هم همینطور باشیم ولی با90 درجه تاقیر وبهامید خدا وبا تلاش بچه ها در اخر فصل قهرمان بیرون بیاییم . من امید وارم که امسال پیراهن تیم ملی را پس بگیرم و جزء ملی پوشان شوم.

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 17:12 ] [ بهنام ]

ارسنالی ها می خواهند از بحران مالی مالا گا سود برده و"سانتی کازورلا " را با مبلغی 20میلیون یورو به خدمت خود درآورند .به گزارش خبر گزاری مهر/ کازورلای 27 ساله یکی از اهداف این تیم در فصل قبل بود که نتوانستند.این بازیکن ملی پوش اسپانیایی رابه خدمت بگیرند.اکنونبحران مالی تیم مالاگای اسپانیا دوباره این فرصت رادر اختیار این تیم لندنی گزاشته که بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.واکنون در حال رایزنی باتیم مالاگا است تا این بازیکن را به خدمت خود درآورد.

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:56 ] [ بهنام ]

به گزارش روز سه شنبه ی ایرنا /جواد نکونام پس از انتخاب کاپیتانی از سوی امیر قلعه نوعی از پذیرش بازوبند کاپیتانی این تیم انصراف داد. وقرار شد همچنان مهدی رحمتی مانند بازی اول کا پیتان استقلال باشد.این در حالی است که فرهاد مجیدی به دلیل انتخاب نکونام از حضور در استقلال انصراف داد. وکاپتانی رحمتی در کنفرانس مطبوعاتی از سوی قلعه نویی تاییدشد.

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:42 ] [ بهنام ]

دکتر در گفت وگوی دیشب با فردوسی پور پس از پرسش فردوسی پوردر باره  رقم قرار داد نکنام با استقلال گفت ما 700هزار یورو معادل 1/5میلیارد یا بیشتر برای رضایت نامه به اوساسونا دادیم . و رقم قرار داد ما با جواد  350 میلیون تومان است .این در صورتی بود که خود جواد در کلیپی که دقایقی قبل پخش شده بود گفت کمی بالا یا پایین سقف بستم ! که این مورد توسط عادل گوشزد شد وگفت 350 میلیون پول توی جیب یک سال جواد هم  نیست .ولی دکتر فتح ال زاده قبول نمی کرد وهمین طور گفت وگو بالا گرفت تا جایی که دکتر گفت به محض رسیدن اسناد ومدارک ورسید ها از اوساسونا ان ها را به شما نشان میدهم. در گفت وگوی قلعه نوعی با90 او هم سخنان دکتر را قبول کرد.

 

 

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:50 ] [ بهنام ]

کاپیتان درگفت وگوی خود با90اظهار داشت من برای بستن قرار داد به دفر دکترآمدم  ولی ایشان به من گفت قلعه نویی  می گوید کاپیتان من نکو نام است .من هم به خاطر این که تاریخچه استقلال خراب نشود من چندین فصل در استقلال بازی کردم ومردم هم بهتر از هر کسی میدانند که چرا نیامدم.

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:34 ] [ بهنام ]

من که دوست دارم جام حذفی برگزار شود. چون به گفته اقای دایی بااین که من پرسپولیسی هارا قبول ندارم ولی اگر برگزار نشود نشان دهنده لیگی حرفه ای نیست. امیرخان هم دراین باره گفت:اگر این مساله از سوی سازمان لیگ و بر اساس تقویمی که به ما داده اند برگزار شود.تمکین می کنیم که ما باید یاد بگیریم بروز باشیم.اکنون کشور های دیگر هم درگیر مقدماتی جامجهانی هستند ولیگ وجام حذفی را برگزار می کنند ما هم باید به جای پاک کردن صورت مساله به دنبال حل آن باشیم.

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:18 ] [ بهنام ]

 

دروازه بان استرالیاییتیم استقلال امروز نظاره گر تمرین ابی پوشان بود.  به گزارش اوج نیوز /لیام ردی با لباس شخسی درتمرین عصر روز پنج شنبه ابی پوشان شرکت کرد.                                                         

 

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:2 ] [ بهنام ]

نکونام شاید به بازی این هفته نرسد.به گفته قلعه نوعی شاید نکونام این هفته بازی نکند ولی جزو 18 نفر هست.

[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:18 ] [ بهنام ]

خوش حال از بازدیدشما ایمیل من : bkimase@yahoo.com

 

[ پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 14:24 ] [ بهنام ]
صفحه قبل 1 ... 30 31 32 33 34 ... 43 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت