اسلایدر

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


میداودی پیرامون وضعیت مصدومیتش که در بازی با سایپا رخ داد، اظهار داشت: «نتیجه ام آر آی مشخص کرد که خوشبختانه پای راستم دچار شکستگی یا پاره گی نشده و تورم ایجاد شده در پشت قوزک پایم به دلیل خونریزی در این ناحیه است. طبق تشخیص پزشک، از روز پنجشنبه فیزیوتراپی را شروع کرده و روزی دو جلسه در کلینیک استقلال فیزیوتراپی می کنم.»
میلاد میداودی در خصوص زمان بازگشت به تمرینات و احتمال حضور در بازی مقابل ذوب آهن توضیح داد: «امیدوار هستم که از روز شنبه بتوانم در تمرینات استقلال شرکت کنم و حضورم در بازی با ذوب آهن بستگی به نظر پزشکان و تأیید کادر فنی دارد.

[ جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:46 ] [ بهنام ]

امیر قلعه نویی
 
 سایت گل - امیرقلعه نویی از اتفاقات بازی مقابل سایپا ناخرسند  است و آن را پنهان نمی کند. این مربی در گفت و گو با جهان اما نکات دیگری را نیز مطرح کرده است ؛ اینکه عده ای با وسوسه بازیکنان ایرانی و سوق دادن آنها به قطر به دنبال ضربه زدن به فوتبال ملی ما هستند.
 
*باور اینکه استقلال پر مهره برابر سایپا شکست بخورد برای خیلی ها دشوار بود.
 
-بنده قبل از هر چیز باید به این موضوع اشاره کنم که شخصا از بازی تیم آقای تقوی لذت بردم و به ایشان تبریک می گویم. اما درباره تیم خودم باید بگویم ما خوب بازی نکردیم اما این افت طبیعی است و رفته رفته به شرایط خوب خود بر می گردیم. شما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که تیم ما تغییرات زیادی داشته و برای رسیدن به هماهنگی زمان نیاز داریم که البته برخی از افراد می خواهند زمان را از ما بگیرند
 
*چه افرادی؟
 
- متاسفانه گروهی هستند که با سر دادن برخی شعارها زمان را از ما می گیرند و در کار ما مشکل درست می کنند.
 
* ظاهرا بابت تشویق مجیدی ناراحت هستید؟
 
- من به افراد کاری ندارم اما می گویم استقلال از نام ها و افراد بیشتر اهمیت دارد وگرنه یک پارچه به اسم بازوبند کاپیتانی چه اهمیتی دارد.
 
* این انتقاد به شما می شود که با مطرح کردن موضوع کاپیتانی می خواستید بحث حضور مجیدی را منتفی کنید.
 
-بنده یک روز به آقای فتح الله زاده اعلام کردم که دنبال سرمایه سوزی نیستم و چون ماه مبارک رمضان است با فرهاد مجیدی مذاکره و کار را تمام کنند که ایشان پیشنهاد جلسه سه نفره داد و بنده هم گفتم احتیاجی به اینکار نیست و خودشان کار را تمام کنند. گذشت تا این که یک روز حاجی تماس گرفت و گفت  فرهاد می گوید بحث کاپیتانی چه می شود که بنده هم گفتم این موضوع در حیطه وظایف بازیکن نیست.
 
*با این حال این مسئله برای شما به یک دردسر تبدیل شده است و اگر در بازی های بعدی نیز استقلال نتیجه نگیرد شاید داستان تشویق شدن مجیدی تکرار شود.
 
- بنده از برخی آدم های بی معرفت ناراحتم که یادشان رفته قلعه نویی چند قهرمانی برای این تیم آورده و امسال هم از چه پیشنهاداتی گذشته است. این افراد باید بدانند که در استقلال کنونی هنوز یک نفر یک ریال پول نگرفته است و این بچه ها به عشق مردم و به عشق استقلال تمرین می کنند. البته همه طرفداران اینگونه نیستند و بخشی از آنها این رفتارها را می کنند. برخی از رسانه ها که خبرنگاران آنها قلم خود را فروخته اند نیز سعی دارند با این شکست علیه بنده جریان سازی کنند که البته من آبدیده شده ام و این فشارها در برابر فشارهایی که بعد از مالزی و برکناری ام از تیم ملی روی من بود و بیش 300 مقاله علیه بنده نوشتند چیزی نیست.  
 
*هفته قبل شایعه شده بود که در حاشیه یکی ازتمرینات با جباری درگیری لفظی داشته اید.
 
-کدام درگیری؟ این بازیکن آمده بود تا درباره پیشنهاد یک تیم قطری با من صحبت کند.
 
*شما با جدایی او موافقید؟
 
- بحث من اینها نیست؛ من می گویم الان یک گروهی دنبال این افتاده اند تا با بردن ستاره های فوتبال ما به قطر در واقع به فوتبال ملی ایران ضربه بزنند؛ اینها در تلاشند تا تیم قطر بعد از کره جنوبی بعنوان تیم دوم برود جام جهانی و حواس ما باید به این مسایل جمع باشد. الان هم زیر پای سه بازیکن ما نشسته اند!
 
* حرف خاصی مانده است می شنویم.
 
-بنده مطمئن هستم که استقلال خیلی زود به شرایط آرمانی خود می رسد و در پایان بار دیگر از بچه های استقلال که مردانه تلاش می کنند، تشکر می کنم.

[ جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:42 ] [ بهنام ]

 

 


بحث کاپیتانی جواد نکونام و منتفی شدن بازگشت فرهاد مجیدی به همین بهانه، بزرگ‌ترین حاشیه اخیر استقلال بوده است. در نهایت، مجیدی به استقلال نیامد و نکونام هم بازوبند کاپیتانی را به رحمتی پس داد. اما ماجرا به همین جا ختم نشده است.جواد نکونام در پایان بازی با سایپا مصاحبه‌ای انجام داد که دو نکته در آن بیشتر از بقیه جلب توجه می‌کرد. او وقتی در مورد دودستگی تماشاگران استقلال و شعارهای روی سکوها مورد سوال قرار گرفت، ترجیح داد سکوت کند و از خبرنگاران بخواهد فقط سوال فوتبالی بپرسند. اما وقتی در مورد کاپیتانی مورد سوال قرار گرفت، گفت: «در این مورد تمام 24 بازیکنی که در لیست استقلال هستند حق اظهار نظر دارند، اما...»جمله‌ جالبی که نکونام بر زبان آورده نیازی به تحلیل و رمزگشایی ندارد. او بازیکنی را خطاب قرار داده که محبوب هواداران استقلال است اما در حال حاضر جایی در لیست 24 نفره این تیم ندارد. کاپیتان تیم ملی از راه خیلی دور، شلیک محکمی نثار فرهاد مجیدی کرده است و باید منتظر واکنش‌های بعدی این جمله باشد. انگار فرهاد مجیدی را می‌توان از استقلال جدا کرد اما اسمش را نه

[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:11 ] [ بهنام ]

 

 

 

  وی امروز قرار است در بیمارستان حاضر شود و شرایط خود را مورد بررسی قرار دهد زیرا بنا به اعلام مربیان وی باید از پای خود عکس برداری کند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

پزشک تیم استقلال در حالی بررسی اوضاع است و مدعی شده که این بازیکن با مصدومیت روبروست که ورم پا را به همراه دارد به همین دلیل وی باید در درمانگاه یا بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد.

شایان ذکر است، میلاد میداودی امیر قلعه نوعی در خط حملخ بود زیرا در بازی اول لیگ از دیگر مهاجمان عملکرد بهتری داشت اما در شرایط بازی دچار مشکل شد و احتمال مصدومیت طولانی مدن وی نیز وجود دارد.

امیر قلعه نوعی خواستار پیگیری وضعیت این مهاجم شده است زیرا معتقد است که مصدومیت بازیکنانش از ابتدای فصل وی را در بازی های مهم تیم دچار مشکل می کند.

سرمربی استقلال اعلام کرده که بازی های ابتدای لیگ و کسب امتیاز از آنها برای آینده تیم بسیار مهم است و اگر استقلال به امتیاز از دست دادن عادت کند شرایط برای این تیم تغییر می کند.

شایان ذکر است، به همین دلیل وی خواستار رسیدگی به اوضاع میداودی برای بازگشت هرچه سریعتر وی به تمرینات شده است

 

[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:7 ] [ بهنام ]

برای ورود به بهترین سایت فوتبال اروپایی روی کلمه اینجا  کلیک کنید

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:27 ] [ بهنام ]

Dani Alves - Barcelona
 

 صحبتهای اخیر دانی الوس ، خشم و ناراحتی عجیبی را درمیان آبی اناری ها به همراه داشته. اعضای کادر فنی و تیم مدیریتی بارسا از صحبتهای ستاره برزیلی شان در کنفرانس خبری به شدت ناراضی و ناراحت هستند.چرا که اصلا انتظار نداشتند که آلوس هرچه می خواهد بگوید. آنها دلیل ناراحتی این بازیکن برزیلی را درک نمی کنند؛ چرا که در روز 10 ژوئن، ساندرو روسل، رئیس باراس و نایب رئیس این تیم به مدیربرنامه های آلوس گفته بودند که روی این بازیکن برزیلی حساب باز کرده اند و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. به علاوه آندونی سوبی سارتا هم در برنامه هت تریک بارسا گفت:« هیچ بازیکن فروشی ای ندارند .» و تیتو ویلانووا هم در مراسم معارفه رسمی اش در روز 15 ژوئن با شفافیت تمام دراین باره صحبت کرده و گفته بود:«آلوس می ماند. هیچ احتمالی برای جدایی او وجود ندارد.»

الان سران بارسا نمی دانند که آلوس چه می خواهد؟ آیا او منتظر شنیدن پیغامهای حمایتی است؟ یا پیغامهای ارسالی آنها از طریق مدیربرنامه های آلوس، به گوش این ستاره برزیلی نرسیده یا اینکه او در حال بازار گرمی است!»

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:26 ] [ بهنام ]

مانوئل ژوزه: پرسپوليس بايد اول من را مي‌گرفت بعد بازيكنان را/پروين با خودم رودررو صحبت كند

مانوئل ژوزه پس از شكست تيم فوتبال پرسپوليس برابر مقاومت سپاسي در نشست خبري اظهار كرد: هفته هاي اول براي ما سخت است. من بزرگ‌ترين مسئله كاري دوران زندگي‌ام را قبول كرده‌ام، قبل از اينكه اين بازيكنان را بشناسم. 15 روز پيش از شروع ليگ به تيمي آمدم كه مدعي قهرماني است. من اگر از روز اول بودم پرسپوليس را اين جوري نمي‌بستم. معلوم است كه اين بازيكنان را هنوز كامل نمي‌شناسم. شناخت كامل از بازيكنان ماه‌ها كار مي‌برد.

 

وي افزود: با اين شرايط ريسك كردم و مسئوليت را پذيرفتم و الان با سري بالا اينجا هستم. پرسپوليس در نيمه اول بازي بد نبود ما مي‌توانستيم در آن نيمه 4 گل به حريف بزنيم. آن‌ها حتي يك شانس هم نداشتند. ما يك گل از روي كرنر خورديم، يك گل پنالتي شد و گل ديگر هم مانند دو گل قبلي روي اشتباهات‌مان صورت گرفت. سه اشتباه عمده داشتيم و سه گل خورديم. به حريف تبريك گفتم و ما هم بايد سخت كار كنيم.

 

ژوزه گفت: نمي‌دانم بازيكنانم عصبي بودند و چرا عملكردي اين گونه داشتند كه كمي با استرس همراه بود. 14 بازيكن جديد به پرسپوليس آمده‌اند. برخي از آن‌ها از باشگاه‌هاي كوچكتر به پرسپوليس آمده‌اند. بي‌شك براي آن‌ها بازي كردن در باشگاه بزرگ در هفته‌هاي اول سخت است. ضمن اينكه عدم حضور تماشاگران هم به نفع حريف شد. من تنها 4 روز پيش از اين بازي فهميدم در يك بازي خانگي تماشاگران‌مان را نداريم!

 

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: هنوز راه زيادي داريم. در 15 روز نمي‌شود يك تيم را ساخت. ما الان از اين شكست ناراحتيم و بايد ماه‌ها كار كنيم تا موفق باشيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بهتر نبود پرسپوليس پيش از آنكه بازيكنان را بگيرد سرمربي را انتخاب مي‌كرد گفت: با اين نظر موافقم اينجا همه چيز برعكس شد. اول بازيكنان به تيم پيوستند بعد سرمربي آمد. اين شيوه خيلي درست نيست. اميدوارم تا وقتي من اين تيم و بازيكنانش را به طور كامل نشناختم حريفان‌مان در هفته‌هاي اول مدام به پيروزي نرسند و ما امتياز از دست دهيم. اين دو ماه براي ما خيلي سخت است. هرچند نتيجه عملكرد تيم را در پايان فصل بايد ببينيد. بقيه حريفان هم امتياز از دست مي‌دهند اما ما بايد هر بازي برايمان مهم‌تر از بازي قبل باشد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ساق بازيكنان‌تان خسته نبود گفت: شايد كمي استرس داشتند. به اين خاطر كه مي‌خواستند بهترين كار را انجام دهند. ما در تمرين‌ها روي نوع بازي حريف كار كرده بوديم و اگر همان برنامه‌هاي تمريني را اجرا مي‌كرديم در اين بازي اين اشتباه‌ها را انجام نمي‌داديم. من شعبده‌باز نيستم كه با يك بشكن زدن تيم را عوض كنم. با اين كه تجربه زيادي دارم اما در اين فرصت كوتاه نمي‌شود تيم قدرتمندي ساخت. اين تيم بايد آرام باشد تا من بتوانم تيم خوبي را از آن بسازم.

 

ژوزه در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اينكه علي پروين مدير فني پرسپوليس مدعي شده اگر من جاي ژوزه بودم طوري با اين بازيكنان برخورد مي‌كردم كه تا صبح گريه كنند ابتدا اظهار كرد: من اين شخص را نمي‌شناسم. پروين؟!

 

پس از ارائه كمي توضيحات و تلاش مترجم ژوزه، ظاهرا سرمربي پرسپوليس پروين را شناخت و در پاسخ به اين سوال گفت: اگر او بهتر از من تصميم مي‌گيرد چرا باشگاه او را سرمربي پرسپوليس نكرد. خب او را مي‌گذاشتند تا هدايت اين تيم را بر عهده بگيرد. من 22 قهرماني به دست آورده‌ام و پرافتخارترين مربي كشورم هستم. موفقيت‌هاي بسياري را در نقاط مختلف به دست آوردم و باشگاه تصميم گرفته تا من سرمربي پرسپوليس باشم. اگر پرسپوليس مي‌برد شايد ايشان مصاحبه مي‌كرد و مي‌گفت همه ما خوب كار كرديم و در نهايت برديم! اما به شما بگويم كه هنگام باخت تيم يك پدر دارد و آن پدر سرمربي تيم است. من سرمربي پرسپوليس هستم و مسئوليت اين شكست را بر گردن مي‌گيرم. مدير فني بايد رودرروي من بنشيند و با من صحبت كند و نظراتش را به من بگويد.

 

سرمربي پرسپوليس در پايان گفت: اگر به موفقيت پرسپوليس اميد نداشتم به اين تيم نمي‌آمدم و قطعا همه تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس خواهم كرد.

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:16 ] [ بهنام ]

Pato , Kaka
 

 این طور به نظر می رسد که پروسه جدایی کاکا از رئال زمان خاص خودش را دارد. در برخی از لحظات،توپ در زمین باشگاه است و در برخی دقایق خود بازیکن برزیلی باید پابه توپ شود و درنهایت برای جدایی اش از رئال و مقصد اتی اش تصمیم گیری کند

 اولین بازه زمانی این پرونده که یکی از مهمترین بازه های زمانی هم هست، روز جمعه آغاز خواهد شد. زمانی که مادریدی ها سوار برهواپیما به لیسبون می روند تا روز شنبه به سمت لس آنجلس حرکت کرده تا تور تابستانی آمریکایی شان را در آنجا آغاز کنند.


رئال مادرید روز جمعه در اوزبیو کاپ مقابل بنفیکا قرار خواهد گرفت و درصورتی که کاکا با رئالی ها به لیسبون نرود، در اردوی لس آنجلس هم غایب خواهد بود. این به منزله جدایی کامل میان سران رئال و بازیکن برزیلی درنظر گرفته خواهد شد. تصور کنید که درحالی که تمام بازیکنان رئال در کمپ تمرینی شان درآمریکا در حال تمرین هستنو کاکا به تنهایی درمادرید تمرین می کند.

کاکا الان تنها 72 ساعت زمان دارد تا در این باره تصمیم گیری کند که آیا با کاروان رئال به لیسبون خواهد رفت و ایا می خواهد فعلا درکنار مورینیو یا شاگردانش باشد یا نه.ممکن است در طول این روزها، او درخواست جلسه ای با مورینیو و یا حتی فلورنتینو پرس داشته باشد. هرچند که شواهد و قراین حاکی از آن است که کاکا یاغی گری نخواهد کرد و با سایر رئالی ها عازم این سفر خواهد شد.

سران رئال مادرید هم نمی خواهند به اجبار برروی جدایاو پافشاری کنند و پروسه این جدایی را تلخ نمایند. آنها خیلی شفاف و صادقانه نظراتشان را به کاکا ابراز کرده اند و به نظر می رسد که آنها حداقل قیمت این ستاره برزیلی را 25 میلیون یورو تعیین کرده اند. 

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 18:12 ] [ بهنام ]

اوایل هفته جاری برخی رسانه ها از جلسه جنجالی امیر قلعه نویی با مجتبی جباری در حاشیه یکی از تمرینات استقلال خبر دادند و حتی برخی مدعی شدند که این جلسه سرپایی توام با درگیری لفظی بوده است اما اطرافیان قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگاران این موضوع را تکذیب کردند تا خیلی ها به دنبال پی بردن به محتوای جلسه این دو نفر باشند.

در همین حال یک منبع آگاه در باشگاه استقلال از درخواست جدید جباری از استقلالی ها مبنی بر دریافت رضایتنامه خبر داد و گفت:« این بازیکن اخیرا از یک باشگاه قطری پیشنهاد خوبی دریافت کرده است و به همین دلیل از قلعه نویی خواسته تا با جدایی وی موافقت کند و در واقع دلیل جلسه چند روز قبل آنها همین موضوع بوده است.»

امیر قلعه نویی هنوز صراحتا به درخواست اخیر جباری اشاره نکرده است اما انتقاد اخیر وی از یک ایجنت رسمی ریشه در همین ماجرا دارد و وی و دیگر استقلالی های اطراف وی معتقدند که این ایجنت و یک بازیکن سعی دارند بازیکنان استقلال را هوایی کنند.

یکی از مسوولان استقلال که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما گفت:« یکی از ایجنت های معروف با سه بازیکن استقلال یعنی جباری، منتظری و زندی مذاکره کرده است تا آنها را به تیم های قطری ترانسفر کند اما قلعه نویی با این موضوع مخالف است و حتی در جلسه ای که با جباری داشته است، این مخالفت خود را اعلام کرده اما ظاهرا جباری به این انتقال اصرار دارد.»

لازم به ذکر است که مجتبی جباری، با نظر مستقیم قلعه نویی و در حالیکه فتح الله زاده با تمدید قرارداد وی مخالف بود قراردادش را با استقلال تمدید کرد و حالا نیز راه خروج خود از استقلال را فقط جلب نظر قلعه نویی می داند.

 

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:12 ] [ بهنام ]

 
رحمتی: کاپیتانی حق منتظری بود
رحمتی: کاپیتانی حق منتظری بود

دروازه‌بان تیم استقلال گفت: نکونام لطف کرد و بازوبند کاپیتانی را به من داد.

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل سایپا عنوان کرد: سعی می‌کنیم نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. سایپا تیم جوان و یکدستی است و باید نسبت به قبل تلاش‌مان را بیشتر کنیم. توقعات هواداران بالاست و انتظاری جز نتیجه برد ندارند.

وی در خصوص اینکه فصل گذشته در نیم فصل دوم از ناحیه کمر درد داشت و در برخی بازی‌ها نمی‌خواست به میدان برود، گفت: سال گذشته شرایط مان خاص بود. نیم فصل که شروع شد با جدایی مجیدی و مصدومیت چند بازیکن در تیم خلا ایجاد شد. من هم بازیکن تیم بودم و از من توقع داشتند بازی کنم. در این چند وقت هم مصدومیت‌هایی داشتم اما به کارم ادامه دادم. با پایان لیگ هم استراحت خوبی داشتم و اکنون هم مشکلی ندارم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اینکه نکونام کاپیتانی را به وی داده و او به عنوان کاپیتان چه پیگیری برای گرفتن مطالبات بازیکنان داشته است، گفت: بازیکنان استقلال همه بزرگ هستند و سابقه ملی دارند. جباری، صادقی، اکبرپور، منتظری و برهانی قبل از اینکه نکونام به استقلال بیاید، بازوبند را به من دادند. حق منتظری بود که کاپیتان شود اما او به من لطف کرد. با جواد نکونام 12 سال هم تیم بودم  و خاطرات خوبی با هم داریم. نکونام جزو تاریخ فوتبال ایران است. او بازی‌های ملی زیادی دارد، کاپیتان تیم ملی است و روزی که به استقلال آمد خودم گفتم که کاپیتان تو هستی.

رحمتی افزود: با صحبتی که با او داشتم لطف کرد و تصمیم گرفت کاپیتان من باشم. استقلال نیاز به کاپیتان ندارد چون همه بازیکنان آن بزرگ و کاپیتان من هستند. همه می‌دانستند در ابتدای فصل پول نیست و چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ توقعی از ما است کار سختی داریم. تا به اینجا هم اتفاقی رخ نداده است و اگر هم قرار باشد صحبتی کنیم، تصمیم جمعی است. باز هم  اینجا می‌گویم نکونام بزرگتر من است و از او تشکر می‌کنم.

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:5 ] [ بهنام ]

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال/طی نشست مدیر عامل باشگاه استقلال . دکتر علی فتح الاه زاده و جناب آقای سید ظیاء ایمانی مدیر عامل و هیئت رییسه بانک رفاه قرار داد پشت پیراهن استقلال به امضاء رسید. گفتنی است بانک رفاه یکی از بانک های مورد اطمینان مردم وفعال ایران می باشد.امید است که با حمایت این بانک به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال هواداران حساب های خود را در این بانک افتتاح کنند. 

[ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:9 ] [ بهنام ]
صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 ... 43 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت